Promocje
Ogon wołowy - gryzak suszony 5 sztuk
Ogon wołowy - gryzak suszony 5 sztuk
19,95 zł 18,50 zł
szt.
Karma Tropi z drobiem 300g - 10 sztuk
Karma Tropi z drobiem 300g - 10 sztuk
18,90 zł 17,99 zł
szt.
Karma Max baton wołowy - 10 sztuk
Karma Max baton wołowy - 10 sztuk
29,90 zł 27,99 zł
szt.
Mięso dla psa mrożone wołowe bez kości 10kg BARF
Mięso dla psa mrożone wołowe bez kości 10kg BARF
62,00 zł 59,00 zł
szt.
Karma Pro Natural Adult z cielęciną 10x 420g
Karma Pro Natural Adult z cielęciną 10x 420g
25,90 zł 25,00 zł
szt.
Ucho królicze - gryzak suszony 10 sztuk
Ucho królicze - gryzak suszony 10 sztuk
12,00 zł 10,00 zł
szt.
Mięso dla psów wołowe  - 25 kg
Mięso dla psów wołowe - 25 kg
150,00 zł 145,75 zł
szt.
Kość wołowa piszczelowa - gryzak suszony 5 sztuk
Kość wołowa piszczelowa - gryzak suszony 5 sztuk
23,45 zł 22,00 zł
szt.
Skóra sarny - gryzak suszony 10 sztuk
Skóra sarny - gryzak suszony 10 sztuk
12,00 zł 11,00 zł
szt.
Kość szynkowa - gryzak suszony 10 sztuk
Kość szynkowa - gryzak suszony 10 sztuk
30,00 zł 27,00 zł
szt.
RAFI JUNIOR 400 g mix - 24 sztuki
RAFI JUNIOR 400 g mix - 24 sztuki
66,96 zł 60,00 zł
szt.

Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Regulamin

 

Sklep internetowy Lubiezwierzaki.pl, którego właścicielem jest RB NOWA Barbara Klimek oświadcza, że zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa podczas korzystania z jego usług. Zarządzanie danymi osobowymi podanymi przez klientów odbywa się zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 29. sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z dnia 29. października 1997 r. ze zm.).


Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest RB NOWA Barbara Klimek.

Dane osobowe wykorzystywane są tylko w celu realizacji zamówień, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.

 

Niniejsza polityka dotycząca plików cookie odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, należących do RB NOWA Barbara Klimek.


Przez korzystanie ze stron i aplikacji wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą polityką. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron oraz aplikacji.

 

Co to są ciasteczka?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, "długość życia" ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia) oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

 

Do czego używamy ciasteczek?
RB NOWA Barbara Klimek używa ciasteczek w różnych celach: by strony i aplikacje działały szybciej i by były łatwiejsze w użyciu, aby lepiej dopasować treści i reklamy do twoich oczekiwań i zainteresowań oraz do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają w poprawianiu funkcjonalności i zawartości stron i aplikacji. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.

 

 
Koszty dostawy

Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia. Każde 28 kg zamówionego towaru wysyłamy w jednej przesyłce. Klient ponosi jeden koszt dostawy. 

Dostawa kurierem

 Wysyłamy paczki minimum 10 kg

Waga paczki Przelew/Płatność online
każde 28 kg 20 zł
 
Dostawa do paczkomatów InPost
 
Do paczkomatów InPost wysyłamy paczki od 10 do 20 kg. Koszt wysyłki 19 zł
 
 
Czas dostawy
 
Zamówienie wysyłane jest od poniedziałku do czwartku do godz. 10.00.
W miesiącach od maja do września wysyłki realizowane są od poniedziałku do środy.
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 4-6 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W przepadku braku towaru w magazynie poinformujemy Państwa o tym.
 
 

Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy 24h od momentu wysłania przesyłki .

Uwaga! Przy płatności przelewem internetowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.

 

Formy płatności:

 - Przelew na konto bankowe

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.

- Przelewem online - Przelew natychmiastowy - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

- Płatność gotówką w siedzibie firmy

- BLIK

- Kartą płatniczą

 


Karty płatnicze:

 

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

 

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być wskazany od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

 

 

Jak kupować:

ZNAJDŹ INTERESUJĄCY CIĘ PRODUKT

Możesz wpisać odpowiednie słowo kluczowe w wyszukiwarce produktów.  Możesz także poruszać się po kategoriach, które znajdują się w Menu po lewej stronie sklepu.

Jeśli znajdziesz już produkt dodaj go do koszyka przez naciśnięcie przycisku “do koszyka”. Możesz dodać dowolną ilość produktów do koszyka.

  

SPRAWDŹ ZAMÓWIENIE

Po dodaniu produktu do koszyka, zostaniesz automatycznie przekierowany do koszyka, gdzie możesz zobaczyć listę wybranych przez siebie produktów, możesz zmienić ich ilość czy usunąć produkt z koszyka. Wybierz także sposób dostawy oraz formę płatności Twojego zamówienia.

Jeśli posiadasz kupon rabatowy - prowadź jego wartość. Pamiętaj o tym, że aby skorzystać z kuponów rabatowych musisz być zalogowany.

 

UZUPEŁNIJ DANE OSOBOWE

Jeśli Twoje zamówienie jest już gotowe, kliknij „zamawiam”.  Następnie wybierz opcję złożenia zamówienia. Zalecamy zalogowanie się do sklepu ponieważ w przyszłości ułatwi to dokonywanie zamówienia.

 

Uzupełnij dane, podaj dane dostawy.
Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z Regulaminem sklepu i zaakceptuj go.

Jeśli wszystkie dane zostały już uzupełnione oraz zaakceptowałeś regulamin, wciśnij „podsumowanie”.

POTWIERDZENIE ZAKUPU

 

Kolejnym krokiem jest naciśnięcie przycisku “potwierdzam zakup”. Chwilę po naciśnięciu go, w zależności od wybranej metody płatności, zostaniesz przeniesiony na stronę płatności lub Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji.

STATUS ZAMÓWIENIA

Po przekazaniu zamówienia do realizacji, możesz zobaczyć jaki ma ono status w Koncie Klienta w zakładce „Moje zamówienia”. Konto pozwali Ci sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zamówienie.

 

 

Kupony rabatowe

 - W promocji mogą wziąć udział osoby posiadające kupon rabatowy. 

- Promocje nie łączy się z innymi promocjami.

  - Skorzystanie z kuponu rabatowego następuje poprzez wpisanie w odpowiednie okno sklepu internetowego hasła przedstawionego na kuponie rabatowym. 

 - Klienci korzystający z kuponów rabatowych 

 - Promocje dla stałych klientów wymagają zalogowania się na konto sklepu.

Program lojalnościowy


Programem Lojalnościowy to program, dzięki któremu złotówki wydane w naszym sklepie, można wymienić na punkty, które można z kolei można wymienić na ulubione produkty.
Oferta dotyczy tylko osób z zarejestrowanym kontem. Punkty naliczane są za każde opłacone zakupy i można je wymienić przy każdym następnym zakupie. Przelicznik jest następujący: za każde 10 zł wydane w naszym sklepie otrzymują Państwo 1 punkt, 5 uzbieranych punktów to 1 zł. Przykładowo, zakupując zestaw 10 kg mięsa wołowego bez kości za 61 zł, otrzymają Państwo 6 punktów, przy następnym zakupie można wymienić 5 punktów np. na gryzak naturalny kopyto (które kosztuje standardowo 1 zł) a pozostały 1 punkt pozostanie na koncie. Mogą Państwo kumulować punkty do momentu uzyskania większej ilości i wymienić na droższy produkt.
Liczbę uzbieranych punktów oraz produkty które można od razu wymienić za te punkty, odnajdą Państwo z zakładce "Moje konto" w prawym górnym rogu witryny, po kliknięciu należy przesunąć stronę w dół do momentu pojawienia się nagłówka "Program lojalnościowy"
 

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:       imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, przyczynę reklamacji oraz data zakupu.

Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
RB NOWA Gębarzewsa 25, 26-600 Radom

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

RB NOWA Gębarzewska 25, 26-600 Radom

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl